29 Temmuz 2008 Salı

SEVİMLİ TREN THOMAS

Kız, erkek bütün çocukların hayran oldukları sevimli Tren Thomas...
Kızım günlerdir elinde Tren Thomas cd'si ile dolaşıp benden pasta yapmamı istiyordu.
Bu ısrara daha fazla dayanamadım ve pastasını yapmaya karar verdim.
Genellikle pandispanyayı en az bir gün öncesinden hazırlıyorum. Pastayı kaplamak için maalesef yanlış bir gün seçmişim. Çünkü hava çok sıcak ve şeker hamuru ile çalışmak zor oldu. Klimalı ortamda çalışmama rağmem şeker hamuru erimek için her fırsatı değerlendiriyordu.
Neyse ki sabah kızım uyandı, ben de O'na süprizim olduğunu söyleyip mutfağa götürdüm.
Pasta'yı görünce boynuma sıkıca sarıldı" annecim şeni çok şeviyoyum" dedi. İşte o an çektiğim bütün zahmete değdiğini düşündüm...
Okula gitmek için o kadar sabırsızdı ki, pastasını arkadaşlarıyla biran önce paylaşmak istiyordu...
Ben de bu pastayı sizlerle paylaşmak istedim...
Paylaşmak güzeldir!


Hiç yorum yok: