4 Ağustos 2008 Pazartesi

ÇALIŞKAN BORSACI

Canım arkadaşım Ebru'nun doğum günü için hazırlamış olduğum pastayı sizlerle paylaşmak istedim. Maalesef pastayı Ebru'yla buluşturamadım. Pastayı tamamladıktan sonra telefon, e-mail ve bilumum iletişim araçlarıyla kendisine ulaşmaya çalıştım ama sonuç başarısız oldu. Üç gün sonra ortaya çıktı,fakat biz pastayı Ebru'nun adına kesip yemiştik:)

Pastanın üzerini bu şekilde planlamamın nedeni uzun seneler aynı kurumlarda birlikte çalışmamızdan kaynaklanmaktadır. Bizim dealing-roomlardaki masalarımız uzun desklerden oluşmaktadır.Benim bu pastanın üzerine çalışma desklerimizden yapabilmem için çok büyük bir pandispanya hazırlamam gerekirdi.Neyse ben Ebru'nun çalışırken vazgeçilmezlerini masaya yerleştirdim.Hatta kitabına yer kalmadı :) Çok sayıdaki telefonlara da...

Yaklaşık bir senedir iş ortamında birbirimizden ayrı düştük.Kalplerimiz bir olsa da, bu ikimiz için de zor oldu. Yeniden bir yerlerde yollarımızın kesişeceğine olan inancımızı yitirmedik...Doğum günün kutlu olsun !!!

Yarın yeni bir gündür ( Rüzgar Gibi Geçti Filmi Scarlett O'Hara'nın filmin son sahnesindeki son sözleri )

Ve paylaşmak güzeldir..

1 yorum:

ebrupisiriyor.blogspot.com dedi ki...

İstanbul dışında olmam dolayısıyla bu güzel pastayı tadamadım ama ; En güzel doğum günü hediyelerimden biri oldu bana.

İyi bir aşçı olduğunu biliyordum ama bu kadarıda pes doğrusu süpersin. Pastanın üzerine sigaramı bile koymuşssun :)))

Emeğine, yüreğine sağlık canım arkadaşım. Senin de söylediğin gibi bugünler de iş ortamımızda ayrıyız. Ama yarınların bize ne getireceğini kim bilebilir...

Çok teşekkür ederim, sevgiyle...

Ebru Akın