9 Eylül 2008 Salı

ANAOKULU

Bu pastayı kızımın anaokulunun kurucularından Çocuk Gelişimi ve Eğitimi uzmanı olan Tülin Hanım'ın doğum günü için hazırladım.

FROBEL'in "Anaokulunun amacı öğrenmeye ilgi uyandırmak, çocuğun içinde var olan yeteneklerinin sergilenmesine yardım etmek, yaratıcılığı geliştirmektir." sözünü birebir uygulayarak çocuklarımızın geleceğini inşaa eden Tülin Hanım'ı anlatabilmenin en iyi yolu O'nu çok sevdiği çocuklarla birlikte tasvir etmekti.

Pastanın üzerinde yer alan çocuklardan uzun saçlısı benim kızım Karya...Diğerleri arkadaşlarından bazıları...Bana sınıfındaki arkadaşlarının tamamını neden yapmadığımı sorup duruyor ve biraz kızgın...O'na söz verdim, arkadaşlarını başka bir pastada yapacağım ve anlaştık.

Tülin Hanım'a sevdikleri ile birlikte sağlık ve mutluluk dolu uzun yıllar diliyorum...

Hiç yorum yok: